Meld je aan

Onze vereniging heeft als doel het bevorderen van de positie van zelfstandige en freelance bedrijfsartsen en het faciliteren van onze leden bij de uitvoering van hun werk. Ons doel willen wij bereiken door als vereniging een spreekbuis te zijn voor de overheid, verzekeraars en werkgevers- en werknemersorganisaties. Onze liaison naar de beroepsvereniging voor artsen sterk te houden. Contacten te bevorderen tussen opdrachtgevers en de zelfstandige en freelance bedrijfsarts. Een platform te bieden voor inhoudelijke verdieping en onderlinge communicatie.

Het lidmaatschap van de ZFB bedraagt € 100,- per jaar en is voorbehouden aan leden van de NVAB.

Geïnteresseerd om lid te worden van de ZFB? Vul hieronder het aanmeldformulier in.