Een onafhankelijke bedrijfsarts geeft vertrouwen.

Op deze pagina leest u meer over de mogelijkheden die ZFB artsen bieden.
Alle leden zijn geregistreerd bedrijfsarts en lid van de NVAB.

Bent u zelfstandig of freelance bedrijfsarts?

Wat heeft de vereniging u te bieden? Wat kost het? Lees het op onze aanmeldpagina door op onderstaande knop te klikken.

Bent u werkgever?

Via onze website kunt u contact opnemen met één van onze leden. De bedrijfsarts kan u van dienst zijn bij:

• Verzuimdienstverlening
  • Ondersteuning en toetsing RIE
  • Advisering arbo en verzuim
  • Periodiek Arbeidsgezondheidskundig Onderzoek (PAGO)
  • Meldingen in het kader van de Wet Poortwachter
  • Aanstellingskeuringen
  • Medische verklaringen
  • Consultancy

Bent u werknemer?

U kunt bij ons een vraag stellen bijvoorbeeld:

• Een algemene vraag over gezondheid en werk in het kader van preventie of verzuimbegeleiding.
  • Informatie over de klachtenregeling.
  • Uw ondernemingsraad een onafhankelijke visie te geven over zaken die de gezondheid van de werknemer aangaan.

Veel van onze leden kunnen voor u diverse keuringen verzorgen, onder meer:

• Rijbewijskeuring voor ouderen
  • Chauffeurskeuringen (vrachtauto, bus en taxi)
  • Verzekeringskeuringen
  • Medische verklaringen taxichauffeurs

Op een professionele wijze zullen de leden u van dienst zijn op uw verzoek. De keuringen voor chauffeurs en de bijbehorende verklaring worden uitgevoerd c.q. opgemaakt conform de vereisten door de Inspectie voor Verkeer en Waterstaat (WWW.IVW.NL). Alle leden hebben het door IVW vereiste Big registratienummer, met daaraan gekoppeld de erkenning als geregistreerd bedrijfsarts.  Voor keuringen kunt u het best zelf een mail naar een bedrijfsarts in uw regio sturen met uw verzoek.